.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضايتي مردم از سیستمهای اداری مازندران

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران گفت: مردم این استان هم اکنون نسبت به سیستم های اداری گله مند هستند و درد دلهای فراوان و گرفتاریهای زیادی از این دستگاهها دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، احمد جمشیدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود: بیشترین گله مندی مردم از دستگاه های خدماتی است که با آنان سر و کار دارند.

وی با بیان اینکه مشخص نیست که در برخی دستگاههای اداری و خدماتی چه مسائل خاص و جریاناتی اتفاق می افتد تصریح کرد: مردم به شما اعتماد کردند و کار نباید رها شود و مردم باید جواب اعتمادشان را بگیرند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران اضافه کرد: مدیران موفق مدیرانی هستند که اختیارات در اداره خود را به افراد و کارمندان با درایت تفیض و خود با دقت و وقت بیشتری بر کار مجموعه خود نظارت کنند.

جمشیدی اضافه کرد: برخی از کارکنان ادارات به محض ورود آن قدر کارهای فراوان جلوی مدیران می ریزند که اجازه نظارت مدیر را بر مجموعه سلب می کنند.

وی از مدیران دستگاههای اداری استان خواست، نظارت بر نیروهای سازمانی را بیشتر کنند و جاهای حساس و کلیدی اداره را به افراد مجرب واگذار کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران همچنین از آغاز طرح مطالعاتی و تحقیقاتی آمایش صنعت در این استان خبر داد و گفت: ساماندهی واحدهای صنعتی و معدنی در مکان های معین شده از اهداف اجرای این طرح است.

جمشیدی افزود: 35 طرح بزرگ صنعتی در قالب طرح آمایش اقتصادی دولت برای مازندران با 750 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان آمل هم در این مراسم از هجوم تغییر کاربری زمین ها و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های این شهرستان به شدت انتقاد کرد و گفت: در این خصوص گمیته ای در این شهرستان با عنوان مقابله با تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیرمجاز تشکیل شد.

علی اکبریان با بیان اینکه تاکنون 56 مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی به این کمیته گزارش شده است افزود: در همین خصوص با پیگیری های فرمانداری آمل، 70 هکتار از اراضی کشاورزی یکپارچه سازی شده در روستای نوده این شهرستان که به صورت غیر قانونی شن و ماسه برداشت شده بود از متجاوزان خلع ید و به زیرکشت رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 تير 1387
مشکلات عدم توسعه از سوء برنامه اقتصادی دولت که نقدینگی را بدون کارشناسی به بخشهایی از طرفداران خود در جامعه تزریق نمود و مافیاهای اقتصادی جدید ایجاد شد می باشد .
حسن 11 تير 1387
اقا احترام در امور اداري ميخوائين بياييئ گارد جنگل ساري-اداره راهنمايي رانندگي قسمت امور اجرائيات و يا اداري و اون سالن مربوط -واقعا خواهيد فهميد كه چقدر نيروي انتظامي مردم رو پست و ذليل و خار ميكنه تا بخواد مثلا يه نامه رو براشون امضا بزنه-اصلا مردم مراجعه كننده رو جزء آدم به حساب نميارن به والله رفتاري كه اينها با مردم انجام ميدن تو باغ وحش با حيوونها انجام نميدن -باور ندارين يه روز براي انجام كاري به اداره راهنمايي رانندگي گارد جنگل مراجعه كنيد...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.